Skocz do zawartości

Janita

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nawiązując do powyższego, także nie mogę uruchomić aplikacji a w sklepie pokazuje się informacja, że produkt jest już zainstalowany i bez możliwości nawet uruchomienia go z poziomu sklepu. Taka możliwość była wcześniej. Problemy jakie początkowo zaczęły się ujawniać: brak w hangarze zakupionych samolotów, a jak już któryś się pojawił to jego wybranie powodowało natychmiastowe zamknięcie symulatora. Stwierdziłem brak w odpowiednim katalogu pliku uruchamiania aplikacji .exe a wybranie ikony uruchamiania aplikacji przekierowuje do sklepu ze skutkiem ww. Nie ma nawet możliwości ponownej instalacji lub innego sposobu naprawienia aplikacji ani odwołania się po numerze zamówienia do pomocy. W ten sposób zostałem pozbawiony jak dotąd doskonałego spędzania czasu. Czy ktoś miał podobny problem lub wie co się mogło stać? Pozdrawiam
  2. Janita

    Sklep w menu MSFS

    Przycisk Sklep w menu symulatora jest wyszarzony. Taka sytuacja trwa od przynajmniej tygodnia. Początkowo sądziłem, że trwają przygotowania do świątecznej przeceny. Niestety, dzisiaj jest sobota i sklep jest w dalszym ciągu niedostępny. Czy ktoś potwierdza taką sytuację, na forach cisza w tym temacie. Może ja coś niechcący zablokowałem? Proszę o jakieś sugestie lub rozwiązanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...