Skocz do zawartości

pawelpw98

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z tego co widziałem w SDK przy definicji PAPI trzeba podać m.in. kąt scieżki podejścia. Nachylenie scieżki ILSa wygląda ok natomiast PAPI wygląda, że świeci poziomo (kąt podejścia 0 lub prawie-zero, jak się podjedzie po pasie blisko PAPI to jedna lapmpka zapala się na czerwono...)... ale w sumie nie znam się ?
  2. Dzięki za scenerię. Dzisiaj na podejściu na 27 zauważyłem problem ze światłami VASI-PAPI. Załączam screenshot - mimo że wg ILSa jestem poniżej ścieżki podejścia to PAPI wszystkie cztery są białe... chyba coś nie tak z konfiguracją kąta ścieżki podejścia bo aż do dotknięcia pasa cały czas były białe. Wskazanie ILSa wyglądało na poprawne.
  3. Piękna sceneria, dzięki wielkie! To może jeszcze EPNT? ?
  4. Darmowy notepad++ nie psuje xml-a przy zapisie. Mogę spróbować pomóc w edycji tych xml-i tylko potrzebuję szczegółów (plików xml i co w nich zmienić).
  5. Dzięki! Jeszcze jedno spostrzeżenie - w przypadku FMS A320 jest to samo. Na stronie RAD-NAV jest pozycja ILS/FREQ. W przypadku EPKK oraz wszystkich domyślnych scenerii pojawia się tam np ILS25 110.30. W EPPO i pozostałych Twoich sceneriach pojawia się tylko nazwa ILSa (np ILS27 dla EPKT) bez częstotliwości lub też zostaje częstotliwość z poprzedniego ILSa. Przed chwilą ustawiłem sobie cel jako EPKK z podejściem ILS25 i w RAD-NAV pojawił się ILS25 110.30, po zmianie celu na EPKT był ILS27 110.30 (a powinno być 109.90 - został stary z EPKK). Po ponownym załadowaniu A320 i wybraniu celu np. EPPO i ILS28 na stronie RAD-NAV był ILS28 bez żadnej częstotliwości (a oczywiście powinno być 110.30). Jeśli trzeba to chętnie potestuję zmiany. Pozdrawiam!
  6. To może tak; - sceneria domyślna - pierwszy obrazek default.png - Twoja sceneria - drugi obrazek cm_eppo.png Zwróć proszę uwagę na okienko "Frequencies" w prawym dolnym rogu G1000 w zakładce "Airport", po zainstalowaniu Twojej scenerii znika informacja o ILS i jego częstotliwości. Dokładnie tak samo dzieje się w EPWR, EPLL, EPKT, EPGD. W EPKK ILS jest widoczny. I jeszcze powtórzę - ILS działa jak trzeba tylko go nie widać w Garminie. Nie używam żadnych modów G1000, zachowanie jak powyżej bez względu na to czy Navigraph jest czy go nie ma.
  7. pawelpw98

    EPWA - Chopin Airport

    Dzięki za scenerię. Niestety podobnie jak w przypadku scenerii CM po instalacji znikają częstotliwości ILS z G1000 ;-(
  8. Dobra robota (EPPO jak i pozostałe od CM)! We wszystkich produkcjach od CM dla MSFS z wyjątkiem EPKK zauważyłem jeden problem - po dodaniu scenerii od symulatora w G1000 znikają częstotliwości ILS dla tych lotnisk. ILS cały czas działa ale G1000 nie podaje informacji o częstotliwości. Ma to również chyba wpływ na ATC, które proponuje podejście VOR-DME zamiast ILS. Usunięcie scenerii z 'Community' powoduje ponowne pojawienie się ILS w G1000 i ATC zaczyna znów przydzielać podejście na ILS... Czy można prosić o poprawki?
  9. pawelpw98

    KrakowCITY v 1.0

    Pojawiło się właśnie narzędzie, które ma na celu optymalizację scenerii bazujących na exportach z GM (zmniejszenie nawet 10-krotnie liczby plików z teksturami przez ich konsolidację - poprawa czasu wczytywania symulatora oraz generalnie drastyczne zmniejszenie obciążenia I/O w czasie lotu): https://www.reddit.com/r/FS2020Creation/comments/jhvhq0/new_optimisation_tool_for_google_earth_decoder/. Czy jest jakaś szansa na update tej pięknej scenerii z wykorzystaniem optymalizacji jak powyżej? Pozdrowienia dla autora!
  10. pawelpw98

    KrakowCITY v 1.0

    W tym problem - scenaria super ale tekstury za duże... najprostsza optymalizacja mogłaby polegać na zminiejszeniu rozdzielczości tekstur niektórych obiektów (most, gry onlie - w sumie ponad 200MB tekstur...), "z powietrza" prawdopodobnie różnica trudna to zauważenia a karty 6GB nie musiałby się męczyć... Oczywiście nie wspomnę o optymalizacjach LOD.... ? Niestety bardzo często w przypadku "exportów" z google problemem nie są spadki FPS jako takie ale przycięcia spowodowane ciągłym przeładowywaniem zbyt dużych tekstur, których i tak nie widać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...