Skocz do zawartości

11 zrzutów ekranu

Informacje o pliku

!!WELCOME!!

#KrakowCITY v 1.0 by Mateusz "GALI" Galiński

Developer WroclawCITY : Mateusz Galiński
Designer model helper: ZOONQ


Installation:
DELETE OLD VERSION FIRST !!
Next copy folder "krakowcity" to (Your MSFS 2020 location)/community/


Buildings added:

-Kopiec Józefa Piłsudskiego
-Kopiec Kościuszki
-Kościół Wniebowzięcia NMP
-Stadion Wisła
-Stadion Cracovia
-Ikea + Galeria + Obi
-Wawel
-Dworzec Główny + Galeria
-Tauron Arena
-Unity Centre
-Cracovia Business Center
-Most Kotlarski
-ICE
-PGE Energia Ciepła
-Uniserv Piecbud
-Ekospalarnia Kraków
-Quattro Busines Park
-Siedziba ekipy "GRYonline.pl" + domy sąsiadujące
-Rynek + Stare Miasto
-Muzeum Lotnictwa
-International Hotel

  • Lubię to! 5
  • Super 1


Opinie użytkowników

Rekomendowane komentarze

Sceneria super, dzięki, 

Da się dodać oświetlenie nocne Rynku?

Bo Sukiennice tonące w mroku troche dziwnie wyglądają ?

Ale ogólnie mega robota! 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Wszystko w swoim czasie, oświetlenie nocne pojawi się napenwo! ?Proszę pamiętać iż jest to wczesna wersja v 1.0 

Edytowane przez Mateusz Gali
  • Lubię to! 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, tadeon napisał:

wygląda super, ale obniża fps o połowę. Przydałaby się optymalizacja pod tym kątem.

Nie zalecam używania scenerii na kartach graficznych, które mają mniej niż 8Gb vRam. Optymalizacji nie będzie, bo nie ma jej "z czego" wycisnąć. Niesty trzeba przyznać wprost, by latać w tych miastach trzeba mieć dość "dobry" sprzęt. 

Przy mojej konfiguracji i tych na których testujemy wersję beta przed wydaniem, spadki sięgają maksymalnie 5-10 Fps (tak by zachować powyżej 30FPS non stop) 

Edytowane przez Mateusz Gali
  • Lubię to! 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
31 minut temu, andy2222 napisał:

dzięki za odpowiedź, ścieżka w screenie

2020-10-18.png

Folder skopiowany jest poprawnie lecz ścieżka Twojego folder community pewnie nie jest aktywna. Sprawdź wg poradnika Filka gdzie dokładnie znajduje się u Ciebie właściwy community. W poradniku Filek dokładnie pokazuje jak znaleźć u siebie te "właściwy" folder 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Z tą optymalizacją to nie do końca tak ?. Dane wyciągnięte z Google Earth mają ogromny potencjał do optymalizacji bo zawierają wiele nadmiarowych punktów, które nie mają wpływu na jakość, a wynikają ze zautomatyzowanego sposobu tworzenia modeli i przez to niepotrzebnie multiplikują obliczenia.

Przykład poniżej - dziedziniec Wawelu. Ile tu niepotrzebnych płaszczyzn, które można by załatwić pewnie 100 razy mniejszą ich liczbą. Np. dach to mogłyby być dwie płaszczyzny zamiast pewnie setki ?  .

Tylko, że optymalizacja taka wymagałaby żmudnej ręcznej edycji każdego budynku, a to jest czasochłonne. Ale nie mówmy, że optymalizacji nie ma w tym przypadku z czego wycisnąć ? .

Alternatywą jest tworzenie modeli od podstaw (jak np. u DD). Robota też żmudna.

Tym niemniej – sceneria fajna ? !

wawel2.jpg

Edytowane przez odj

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
W dniu 17.10.2020 o 09:16, Mateusz Gali napisał:

Nie zalecam używania scenerii na kartach graficznych, które mają mniej niż 8Gb vRam. Optymalizacji nie będzie, bo nie ma jej "z czego" wycisnąć. Niesty trzeba przyznać wprost, by latać w tych miastach trzeba mieć dość "dobry" sprzęt. 

Przy mojej konfiguracji i tych na których testujemy wersję beta przed wydaniem, spadki sięgają maksymalnie 5-10 Fps (tak by zachować powyżej 30FPS non stop) 

W tym problem - scenaria super ale tekstury za duże... najprostsza optymalizacja mogłaby polegać na zminiejszeniu rozdzielczości tekstur niektórych obiektów (most, gry onlie - w sumie ponad 200MB tekstur...), "z powietrza" prawdopodobnie różnica trudna to zauważenia a karty 6GB nie musiałby się męczyć... Oczywiście nie wspomnę o optymalizacjach LOD.... ?

Niestety bardzo często w przypadku "exportów" z google problemem nie są spadki FPS jako takie ale przycięcia spowodowane ciągłym przeładowywaniem zbyt dużych tekstur, których i tak nie widać...

Edytowane przez pawelpw98

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Pojawiło się właśnie narzędzie, które ma na celu optymalizację scenerii bazujących na exportach z GM (zmniejszenie nawet 10-krotnie liczby plików z teksturami przez ich konsolidację - poprawa czasu wczytywania symulatora oraz generalnie drastyczne zmniejszenie obciążenia I/O w czasie lotu): https://www.reddit.com/r/FS2020Creation/comments/jhvhq0/new_optimisation_tool_for_google_earth_decoder/.

Czy jest jakaś szansa na update tej pięknej scenerii z wykorzystaniem optymalizacji jak powyżej?

Pozdrowienia dla autora!

 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...